Merkwaarden

Merkwaarden zeggen iets over hoe je doelgroep je wil zien, hoe je gezien wil worden en hoe je communiceert. Merkwaarden zorgen ervoor dat je je kunt onderscheiden binnen je speelveld en dat de doelgroep je herkent. Hoe beter deze merkwaarden uitgedragen worden, hoe sterker het merk is.  

  • Transparante no-nonsense: geen gezeik, Nederlands, transparantie over uren, uurtarieven en facturen, maar ook: zeggen waar het op staat. Eerlijk zijn over wat werkt en wat niet.  
  • Doelgericht: letterlijk en figuurlijk. Denken in doelen, niet in middelen. Middelen ontwikkelen met het doel in het achterhoofd. Vol gaan voor resultaat, en daar ook voor zorgen.  
  • Custom made, of dan in Juist taal: ‘Op maat’: we passen onze diensten aan aan de klant, zetten in wat nodig is en pakken geen kant en klare oplossingen van de plank, maar denken ook mee als er spoed is bijvoorbeeld. 
  • Sympathiek: contact met Juist is gezellig, gemoedelijk, laagdrempelig en persoonlijk; onze teksten zijn luchtig en leuk geschreven en onze beelden zien er ‘gelukkig’ uit. Oftewel: als je content van Juist voorbij ziet komen, spat de gezelligheid die heerst in het bedrijf ervan af en zie je een sympathiek bedrijf. 
  • Prikkelend: zowel onze oplossingen als onze communicatie prikkelen de doelgroep, doen iets met de bezoeker en de klant (en hun klanten). Soms een beetje rebels, soms heel feitelijk, maar altijd op een ‘leuke’ manier, met af en toe een flinke knipoog of humor. 
  • Vindingrijk: we komen met vindingrijke oplossingen, leggen creatieve verbanden en zorgen dat zowel wijzelf als onze klanten dankzij die vindingrijkheid boven het maaiveld uitsteken. Daarom zijn ook onze communicatieve uitingen best vindingrijk.